top of page
filmmasterisrael

ילדות שנות ה-80 - זכרון מצולם עבור דור המסכים והמדיה.


בשנת 2020 ילדי שנות ה-80 הופכים להיות כבר בני 40. דור ביניים שכבר הורים לילדים בעצמם אך עדיין מחזיק לרב בהורים. התקופה הזאת של ילדות שנות ה-80 היתה די רגועה, שמחה, עם הרבה זכרונות מתוקים, ולכן עם הרבה געגועים לעבר. זאת היתה תקופה ללא כמות הגאדג'טים מתוחכמים, ללא מסכים מרובים ורב ימי הילדות עברו בחוץ, ברחובות, בין השכונות, בטבע, בחוף הים, במשחקים קבוצתיים, בנות עם גומי קפיצה, בנים עם כדור או אופניים, בארוחות שבת משפחתיות כאשר כולם היו מדברים עם כולם.

הדור של היום מתוחכם יותר, טכנולוגי ודיגיטלי יותר. הוא חי בעולם של מסכים כאשר מחשב -זה כבר לא מילה של עולם החלל או איזה מכון מדעי סודי, אלה ציוד ביתי רגיל ונחוץ שאין כבר בתים בלעדיו. הילדים של היום חיים בהתפתחות טכנולוגית מהירה מאוד, יכולות למידה גבוהות ומהירות יותר אבל יחד עם זאת עם בעיות תקשורת רציניות כאשר כבר לא מדברים יותר מדי פנים מול פנים, אלה "מצ'טטים" או "מסמסים".


אחת הדרכים לגשר בין הדורות היא גם להיזכר בילדות מתוקה של שנות ה-80-תחילת שנות ה-90 ולהראות לילדינו של היום איך היינו ילדים, מה עשינו, במה שיחקנו ואיך צחקנו.


חפשו ותוציאו מהבוידעם שלכם קלטות ישנות שאמא או אבא צילמו כשהייתם ילדים, תמונות או שקופיות שעשיתם בחוף הים או בכיתה, בארוחה משפחתית או בטיול בר/בת מצווה. לפני שהכל ייתאדה וייתקלקל אפשר עוד להפוך הכל לדיגיטלי עם תיקון צבע וקול, תראו לילדים שלכם. התמונות או הסרטונים הביתיים מספרים הרבה סיפורים של ילדות, אהבה ונוסטלגיה.


רוצים להמיר קלטות וידאו למחשב שלכם או מתכננים הפתעה ליום הולדת של אמא,

פילם מאסטר עוזרים לכם לשמר זכרונות. המרת סרטים וקלטות למדיה דיגיטלית, עריכת סרטים והכנת מצגות מתמונות ישנות או שקופיות.

פילם מאסטר 054-433-7398

70 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page